Stor städning!

Ska försöka stor städa idag, vill inte ha det som det är nu i lägenheten.
Ser för jävligt ut rent ut sagt!
På med bra musik och sen dra fram dammsugaren så ska det nog gå hihi...
Skriver lite senare, tänkte ta kort på lite nya saker ja har i hemmet med...
Kjamiiis

Vad tycker ni? :)
Postat av: Erika

Hejhej !

Gå gärna in på min blogg och kolla, jag har fixat ett ny design :)

Kram Erika

2008-07-14 @ 12:52:38
URL: http://enerikaz.blogg.se/
Postat av: alinda

Hej.. fint blogg:) ha en bra dag

2008-07-14 @ 12:53:51
URL: http://iamwhatimnot.blogg.se/

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!