Top 10 ballader framröstat av en kvinna och en man! hihi



♥ Sophie B. Hawkins - Damn I Wish I Was Your Lover Kvinna:+++++ Man:+++++ 10
♥ Roxette - It must have been love Kvinna:+++++ Man:++++ 9
♥ Lars Winnerbäck - Hugger I Sten Kvinna:++++ Man:+++++ 9
♥ Pat Benatar - Love Is A Battlefield Kvinna:+++++ Man:++++ 9
♥ Limp Bizkit - Behind Blue Eyes Kvinna:++++ Man:++++8
♥ The judds - Grandpa Tell Me Bout The Good Old Days Kvinna:+++++ Man:+++ 8
♥ Jamie Walters - Hold on Kvinna:+++++ Man:++ 7
♥ Richard Marx - Right here waiting for you Kvinna:+++++ Man:++ 7
♥ Pink Floyd - Wish You Were Here Kvinna:++ Man:+++++7
♥ Jordin Sparks ft Chris Brown - No Air Kvinna:+++++ Man:++7


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!