Totalt kass film..

...behövs inte äns nämnas!
Jag är verkligen super rastlös, vet inte alls va jag ska göra.
Borde ju vara trött nu så man kan sova men nä då!!!!!
Så jäkla typist, fan va ja gnäller idag haha.
En jobbig kvinna idag vill jag lova och om inte det vore jobbigt nog så har jag en busig Stella som håller på också.
Hon kan verkligen inte låta bli papper idag den tösen!!
Har pappers tussar överallt här, blir dammsuga och sopa i morgon igen.....PUUHHH!
Vad mer har jag att gnälla om såhär en onsdags kväll!?
JOO, min jävla ugn får jag inte rent!
Stod och skrubba den innan idag, jävla skiten vill ju inte lossna.
Skaffa något starkare medel, den är iallafall mycket snyggare nu än innan!!
Ont i händerna efter det :(
Nä jag får väll ha gnällt klart nu hihi.
Jag luktar kokos hihi, sitter och luktar på mig själv haha!
Då har man verkligen inget att göra.
Kanske se en film, något tecknat för det va ju längesen.
Sätta på en film sen slå mig i hövvet med en stor klubba så kanske man somnar gott sen hihi!






Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!