Träning med dans hihi!

Helt genom svettig, tränat dans till lite ny musik :D
Älskar ju att dansa, lever för det så nu försöker ja komma i form igen så ja ska kunna dansa så som jag gjorde innan.
Kanske hitta något ställe som behöver danslärare? :)
Saknar att lära andra det va väldigt roligt tycker ja.

Måste fixa lite mat men vet ej vad jag ska äta, tror det blir tonfisk idag faktist med lite bullgur?..
Blir att duscha en gång till haha, väldigt osmart att duscha på morgonen men så skönt när man vaknar att ta sig en kall dusch :D

Måste bara tipsa om ett härligt album och det är Brick and Lace´s album Love is wicked.
Jätte många bra låtar där på och vill du ha en bra träning för magen och rumpan så kan du dansa till dom låtarna, blir lite afrikansk dans i det hela hihi :D
SPÄNN MAGE OCH RUMPA, sen är det bara att dansa på hihi!

Och kom ihåg, drick MYCKET vatten! :D


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!