TRÖTT!

Helt jäkla död, inte fått sova mycket i natt häller och under den tiden jag fick sova så hade jag den mest konstigaste drömmen någonsin!
En blandning mellan Resident Evil och The Happening med Bert karlsson och Mona Sahlin.
Ja ni kan ju lätt lista ut vem som va virus/monster och vem som behövde bli räddad!

Min lägenhet ser ut som något i stil med andra världskriget!
Kommer ha fullt upp hela dagen med att städa, inge roande alls eftersom att jag har fått tillbaka min feber.
Ja som ni märker så är jag måttligt irriterad....
Freddie ser också trött och arg ut, idag får ungarna åka hem!

Nä ska göra mig en kopp té nu så man kan vakna lite! kramiis

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!