Varför ska man ljuga om ett sexuellt övergrepp?

Snälla förklara det för mig!!!
Fått höra från folk att dom inte tror på mig, att alla kvinnor ljuger om sånt.
Hur fan kan man säga en sån sak?
Jag kommer få leva med det resten utav mitt liv, va rädd för mitt egna bostadsområde.
Inte en människa ska behöva känna sig rädd av att gå utanför dörren.
Och att sen då komma med en sån hemsk komentar som "Va det skönt?"....
Hur kan man tro att en sån sak är skönt????
Hur fan kan man säga en sån sak, det är verkligen inte skönt när någon slänger sig över dig och håller fast dig tar sönder dina kläder och gör sånt som du inte vill...
Jag är jäkligt glad att ja kom undan snabbt så att ja inte behövde stå ut med ett långt övergrepp.
Men han tog på mig på ett ställe där ingen människa ska ta om ja inte själv vill det!!!!!!!!!!!!
Och att efter allt detta behöva höra "kvinnor ljuger om det hela tiden", tack så mycket för stödet som jag trodde man skulle få!!!!!

Gått nästan två veckor nu sen det hände och ja va såå rädd innan men efter camping turen så har ja fått kraften att ta itur med det hela och nu vågar ja iallafall gå utanför dörren.
Hade inte klarat av detta utan min familj och vänner, tack gode gud för att man har iallafall några vettiga personer runt omkring sig!

Fick höra att Blondinbella hade vatt utsatt för ett övergrepp när hon va på semester, då måste ja bara säga till Blondinbella: Du är en oerhört stark tjej, låt ingen få dig att tro att det du va med om va ditt fel.
De är aldrig okej!!!!

Till alla:
DET är inte du som har blitt utsatt för detta som ska skämmas utan det är den som utsätter dig för det!



Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!