Bilder från fredag! :)

Hehe så nu äntligen ska ni få bilder hehe.
Har haft fullt upp hela tiden men nu ska jag nog lyckas få igång det här igen hihi!

Okej, i fredags va jag ute i stan och åt lunch med farfar och min bror.
Väldigt trevligt och vi hittade på massor av roliga saker.
Jag åkte in till stan och började med en secondhand runda och fynda lite porslin som var ur gullit!

Allt detta för 66kr hihi


Efter jag hade handlat lite så träffade jag min farfar och emil på Respekt och åt lite lunch.
Emil va sugen på att köra lite gokarte så vi åkte till banan och köre lite hehe.

Sen fortsatte vi till First Hotel inne i centralen för lite after work med några kalla cider, väldigt mysigt i denna värmen!
Det blev några hallon cider för min del :)


Det blev ett par cider och jag kände det tillslut att jag började bli lite rund under fötterna så jag bestämde mig för att åka hem.
Jag och Emil avslutade den trevliga dagen med lite glass och inte vilken glass som helst utan det ska vara den rätta glassen BEN & JERRY`S nya Wich! Super gott hihi



En jätte bra dag hihi!


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!