En super trevlig dag! :)

Har gymmat idag och det gick verkligen super bra, trodde ja inte eftersom att ja fortfarande har ont.
Men kändes sååå himla bra och jag är riktigt stolt över mig själv nu.
Super nöjd med min PT Emilia, hon hjälper verkligen mig så det käns jätte kul att träna.

Efter träningen så mötte jag Freja och Petra i stan och dom hängde med hem till mig.
Vi fika och så det va jätte trevligt, längesen vi sågs :)
Petra hade med sin hund också, super söt.
fast Freddie blev skit förbannad och börja attakera och sånt.
Han va hel knäpp verkligen aja...


Jo i morse när jag vakna så hade ja fått paket i brevlådan...
Blev jätte chockad för ja har ju inte bestält något men i breven fans det super fina smycket som jag fått från olika ställen :)
Jätte gullit verkligen, ka ta bild och visa er sen för det e super fina smycken :)
En rolig överaskning :)

Nä ska greja lite här hemma nu men kramis på er så länge :D

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!