Jag älskar att lukta kokos! :D

Mild kroppslotion - Kokos

Läcker doft och mjuk hud! Svep in dig i en läcker doft med den här krämiga och lena kroppslotionen som tränger in snabbt och efterlämnar en smidig, len och silkesmjuk hud. Den har dessutom en oemotståndligt läcker doft för en väldoftande hud!
Extra plus: Dess formula berikad med sheasmör med närande och skyddande egenskaper, samt kokosmjölk. Dess kärmiga konsistens som snabbt tränger in i huden utan att kladda. Den sensuella och mjuka doften av kokos.
Bild/text från: yves-rocher.se

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!