Sex är det de enda folk tänker på nu!????

Måste bara säga det att jag är sååå jävla trött på människor som bara har en sak i huvudet, SEX!
Ja visst när man är ung så leker man ju det kommer väll nästan ingen ifrån men va fan nån gång måste man ju växa upp och ge närhet till bara EN person.
DEN MAN TYCKER OM OCH ÄLSKAR!

Var försvann kärleken, att visa någon hur mycket man tycker om personen?
Nu är det fan bara in och ut sikta skjut!

BLÄÄÄÄ!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!