IRONMAN! bio i lördags med älsklingen!


image26

Jag och älsklingen va på bio i lördags kväll.
Vi tog en sen bio på den nyaste biosalongen Bergarkungen, filmen börja 23.30 så det va mysigt!
Måste bara skriva att ni måste se den för jag tyckte den va väldigt cool och rolig.
Om man gillar action och lite overkliga filmer så rekomenderar jag den skarpt!

Sen måste jag ju säga att Bergarkungen är en väldigt bra bio och dom har många stora salonger samt att man kan boka sådana riktiga härliga stolar med för en extra peng.
Sen har dom även VIP visningar som man kan gå på, läs på SF´s hemsida.
Är ni i Göteborg så måste ni ju besöka Bergarkungen!

image28

image27

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!