LV väska! :)

Yeeeey hihi, fyller ju snart 20 och mamma hon har börjat köpa massa saker till mej.
Igår fick jag bland annat en väskan från Louis Vuitton, lämnar inte den helt fast vid den nu hihihi!
Värsta nyfiken på vad ja ska få här näst.
Mamma har bestämt att vi ska göra något den 12 juni då jag fyller år och det är tydligen något speciellt så ja är jätte nyfiken, går inte att få ut det ur henne hihi men jag får väll vänta då inte så långt kvar! :D

image12

Min älskling hihihi! :D

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!