Migrän och vad säger man till det? JO BLÄÄÄ!

Skulle ju ut till havet idag tilsammans med mina mamma och ha med oss fika och sitta och gotta i solen men när ja vakna så hade jag ju migrän så blev inget med det!
Men tänkte iallafall att jag skulle gå ut på gräsmattan en sväng med Freddie för han behöver komma ut lite nu när han börjar bli gammal så han inte sover hela dagarna.
Han njöt ju riktigt mycket sist vi va ute så det är nog väldigt bra för han hihi! :)

Tog massa kort på mina små igår, dom är ju såå söta mina små bebisar!
Hehe Freddie gillar inte när ja tar kort på han men jag kan passa på när han ligger och sover hihi!

image41
Mina små ligger och sover hihi!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!