Startar dagen med..

att träna tänkte jag.
Ingen migrän idag så då ska jag ut i solen lite, är helt underbart ute nu!
Måste bli lite brun, kan ju inte va en blekfis hela sommaren inte!

Idag är det okej med mig, lite nere fortfarande men det är inte så konstigt.
Mycket påminner om mitt ex så jag blir ledsen när det är något som får mig att tänka extra mycket på han.
Som sagt solen skiner och då vill man inte vara ledsen så jag ska hålla igång massor nu.
I morgon tex. ska jag på secondhand - runda med min mamma sen tänkte ja att jag skulle gå på bio till helgen för det har kommit så många nya filmer.
Planerat några museum besök med, va så längesen jag va på museum och det fins massor av olika roliga museum i Göteborg!

Nä dags att ta på sig träningskläderna skriver senare :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!