Trött!

Guuh är så himla trötter, sovit jätte gott men är fortfarande helt slut.
Kanske gå ut på en långpromenad, då blir man kanske lite piggare!
Har sån hemsk migrän idag så känner verkligen inte för att göra något men det är så tråkigt att inte göra nått.
Kan iof skura golven så dom blir rena här hemma, då gör jag ju något vettigt iallafall hihi!

Är lite kyligt väder idag, solen tittar fram ibland men det är inte mycket utav den idag.
Tråkigt för jag skulle vilja förbättra solbrännan lite hihi!
Ska ju åka till min pojkvän i morgon så då vill man ju va fräsch.
Får ta ett mysigt bad och ta fram mina spa produkter, ansikt/kropps peelingen med doft utav jordgubbar och så lite jordgubbs inpackning för håret.
Så kan ja ta lite brun utan sol efter :)
Låter som en bra grej! hihi

Nä här kan ja inte sitta för då somnar jag haha! Hej med er så länge :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!