Ute på gräsmattan! :)

Va ute en sväng med katterna på gräset, det va jätte mysigt!
Freddie han njöt och det gjorde Stella med hehe...

Lite fina bilder! :)

image19
Stella och min coola mamma på bilden hihi!

image20
Freddie äter lite gräs, bra för magen hihi!

image21
Såå fint det rosa trädet som fins utanför mig..

image22
Hihi har migrän idag så solbrillerna på!

image23
Lilla Stella busar i gräset hihi såå söt så! :)

image24
Stelli hihi såå söt mammas tuss hihi!

image35
Dennis blev tokig så han fick vara inne istället hehe!  (mammas katt som är på besök hos mig)



Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!