~*Vårda ditt hjärta väl!*~

Det finns så mycket hämskt här i världen och människor som är så starka står ut med mycket men något som vi alla aldrig kan komma ifrån är att få våra hjärtan krossade!
Tänk va en sådan liten sak kan förstöra en person, helt otroligt om man tänker efter.
Människor står dagligen ut med fysiska skador och försöker leva vidare efter alla tragiska händelser och så har vi då dom som råkar ut för mer psykiska påfrästelser som bryter ihop..
En psykisk sak kan verkligen förstöra någon, det sätter sig så djupt.
Men hur gör man då för att läka ett brustet hjärta?
Ja menar, det går ju knappast att byta ut hjärtat..
Det här med knslor är skrämmande tycker jag, ska man verkligen våga ge sig ut där igen och öppna sitt hjäta.
Man blir så sårbar och ömtålig då!
Har man tur med sig kan det ju gå bra men för alla oss olycksfåglar då!?
Ett skyddsnät kanske?, något som ändå håller oss trygga.
En lite känsla ska ju inte behöva krossa något så ömtåligt som hjärtat.



Måste hitta en lösning på ett bra skyddsnät, något borde de finnas för alla dessa ensamna hjärtan.
Alla människor borde va mer försiktiga om alla dessa fina hjärtan, ja menar ett hjärta har ju ju det vi behöver för att kunna leva, för att veta vilka vi är och det viktigaste av allt!!, en plats för ett annat hjärta :)

*Ditt hjärta*:

* Håller dig vid liv och pumpar ditt blod.
* Visar känslor genom att slå fortare.
* Ger dig gnistan som får dig att bli speciell.
* Kan göra andra väldigt lyckliga! ;)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!