Den lilla svarta!

På jackt efter enkla svarta klänningar har nämligen bara en och de kan behövas när de är dom här små middags festerna osv.
Vill inte lägga stora pengar på de utan är mer för accessoarer som piffar upp den lilla svarta.
Hittat fina på H&M som är för en billig peng och väldigt stilrena.
Dom här tre klänningarna ligger mellan 298-349kr och är enkla men ändå väldigt snygga.



Några speciella klackar och en snygg kuvert väska, kanske ett stort diadem a la Blair så står du ändå ut från mängden!
Billiga basklänningar är bra att ha hemma, de passar till det mesta :)
Ja visst vill man lägga ut mer pengar på den lilla svarta så tycker ja det ska va något aldeles speciellt och att du kan använda den till fler tillfällen, tråkigt om den bara ska hänga där i garderoben efter festen osv..


Vad tycker ni? :)
Postat av: MissMagicGirl

Jag tycker bäst om den längst till vänster. ^_^

2008-11-20 @ 15:41:24
URL: http://missmagicgirl.blogspot.com

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!