EMA´s and cider haha!

Jupp nu har jag suttit och tittat på EMA´s så klart och det va en toppen uppträdande från många härliga artister.
Och så måste jag ju säja GRATTIS till paul mccartney, en helt fantastisk artist och sång skriva genom tiderna och dom fina orden som sas om han städe så in på pricken.

Jag själv satt och kolla galan tillsammans med en cider med sugrör i haha, väldigt trevligt men nu börjar ja bli lite lullig så får räcka med cider för idag!
Ska väll snart sova om ja nu kan somna i natt, tänkte upp och jogga på morgonen iallafall så man får sin motion!
Sen blir det att städa så får ja väll se sen va ja ska göra, beror ju helt på om ja får sova eller inte.
Väldigt tröttsamt att vara så trött hela tiden.
Hoppas det försvinner snart så man kan sätta igång med skolarbetet igen.


Har ni följt Kenzas EMA blogg!?
Hon måste verkligen va överlycklig när det gick så bra för TH :D



 


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!