En dag med mamma...

Vatt en lugn dag med mamma idag, inte mått någe vidare så mamma tog ut mig på fika och vi satt länge och prata om saker som har hänt och så gick vi och kolla i affärer tillsammans.
Det fick mig att tänka på annat för en stund.
Ska sova här hos henne idag, ska närmligen äta Jafars (mammas man) pizza idag :D
Han är en grym pizzabagare hehe, han har nämligen arbetat som det innan och hans pizza är såååå mycket godare än dom man köper ute hehe.
Väldigt tacksam att jag har min mamma, utan henne vet ja ej va jag hade gjort nu.

I morgon ska jag upp tidigt och ta nya blodprover...USCH!!!
Inge ja vill haha men de måste göras så att ja kan få kontroll över min sjukdom.
Mamma har tjatat på mig hela dagen att tänka posetivt och hon har till och med köpt en sten som ska ge mig posetiv energi hehe.
Får väll se om de kan hjälpa mig på POSETIVA tankar :)
Nu ska jag ta det lugnt innan pizzabagaren kommer hem och bakar pizza till oss :D

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!