Frikort - En nöjd kund!

Äntligen fått mitt frikort efter alla läkar besök så nu slipper ja betala i ett år.
Snacka om att det blir skönt, springa och betala nästan 300kr var ända gång man ska till läkaren (och där är ja ofta) blir en hel del pengar!
Har iallafatt fått bra läkare och en helt super underbar terapeft.
Måste säga de att de finns allt dom små guldklimparna inom vården fast än dom inte är många så ska dom ha kreddit för sitt jobb.
Sjukskörterskorna på labbet va helt underbara när dom skulle ta mitt blodprov och ja kände mig inte alls rädd så som ja gjort innan.
Dom hade humor och lixom skämta bort rädslan, fler sånna männiksor behövs tack.
Tänk bara hur många som blir rädda för vården för att de finns så många skrämmande människor som är läkare osv.
Är ju hemskt om man ska va så rädd att man inte vågar söka hjälp när man verkligen behövder de.


Kanske ett sånt här bemötande för dom rädda grabbarna!? hehe smart lösning tycker ja, då går dom ju från rädsla till något mer mysigare stadium haha!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!