Fullt ös i helgen...

...och nu är jag utmattad.
Har haft så ont i mina händer och armar idag, känner mig konstigt men i morgon blir det skola..
Får bli lugnt i skolan, inte stressa utan ta allt i min takt så ska de nog gå jätte bra :)
Nästan rädd att gå tillbaka i skolan, känns skrämmande men det går ju på mina vilkor så ska väll inte vara så skrämmande.
Får försöka tänka posetivt...usch!
Nä tänka på annat nu..sovit hela dagen har ont på sidan av halsen och i ena ögat skit skumt.
Kanske förkylning på gång?!
Får bunkra upp med mycket c vitaminer och sådant så ja inte blir sjuker!
Har bilder från helgen med mamma och sådant, får lägga in det i morgon.
Ingen som helst lust nu :)


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!