Hälsomässa med mamma..

I lördags va jag på en hälsomässa med mamma, handlade mycket om andliga saker och sådant men va väldigt spännande.
Vi stanna inte där så länge för ja mådde lite skumt och så men vi hade en trevlig lördag.
Vi började med att ta en promenad från Järntorget till mässan som låg i majorna typ, och så stanna vi på en sushi restaurang.
Jag tog en maki tallrik och mamma åt grillad ål (såg väldigt skumt ut hennes ål haha)!


Mamma ser lurig ut! hehe - Och min goda sushi (inte ätit de på länge så det va muums!)

Sen fortsatte vi till hälsomässan och så gick vi runt där ett tag.
Mamma köpte lite oljor och sådant och kolla runt på alla medium som va där.
Jag kolla lite på söta smycken med sådana stenar som ska göra nytta.
Mamma köpte ett jätte fint halsband till mig, en lite ängel (kan jag behöva med min otur).


Min fina lilla skydds ängel :) hoppas den hjälper hehe!

Sen efter det åkte jag hem till min farfar och umgicks med han, vi åt en sen middag och sen åkte vi ut och tog ett par cider/öl på en krog inne i centralen.
Vi va ute till en sådär klockan 2 så ja va hemma vid 3 på natten men de va en väldigt trevlig dag ändå.
Både jag och farfar var en aning berusade sen när det va dags att åka hem men aja hehe vi kom hem hela iallafall :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!