Hihi kossorna va ute i hagen...

Kom nyss in från min långpromenad och ja tog bilder på djuren i hagen som ja gick förbi.
De va hästar och kossor och får som va ute, lät så gulligt när ja va några meter ifrån så började dom låta *bääää* *muuuu*




Det va kyligt ute och fullt av dimma som ni ser på bilden men va väldigt uppfriskande måste jag säga.
Vindstilla och härligt höst väder, längtar tills snön kommer så man kan åka pulka hihi.
Det är något ja ska göra i år för de har ja inte gjort sen ja va liten :)
an kan ju inte alltid vara vuxen inte hehe.


Vad tycker ni? :)
Postat av: MissMagicGirl

Vackra bilder!

De blev så härligt dimmiga.

2008-11-04 @ 16:11:07
URL: http://missmagicgirl.blogspot.com

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!