Kvällens höjdare..

Jagr har haft en total egentid i badrummet nu.
Det va helt underbart hehe, jag såg en film och läste cosmopolitan samt åt en clementin och drack lite bubbel vatten.
Och när ja hade läst klart raka jag benen och ja dom ställena en kvinna brukar raka sig på oftast hehehe, gjorde en hårinpackning för mina slitna toppar(måste klippa mig) och tvätta mig i kokos duschcream så luktar ja massa kokos hehe.
Ska smörja in mina ben med kokos bodylotion med om en stund.
Har precis fönat mitt hår, bara det tar sin lilla tid eftersom att jag har märk att om man fönar håret med kall luft så blir inte hårbotten sådär förstörd och konstig.
Håret ser mycket friskare ut och känns mycket härligare.



Nu försöker jag ge katterna lite mystid och freddie trivs han lägger här i mitt knä medans ja skriver och sover och Stella hon löper nu igen så hon har ej tid att gosa så mycket.
Kommer förbi lite då och då för att gosa hehe.


Fundera på va ja ska ha på mig i morgon med hehe, har inte den blekaste aning men aja kommer väll på något.
Får kolla igenom mina kläder.
Ska ha något bekvämt på mig iallafall!
Rätt skönt när man är i skolan hela dagen att ha något bekvämt på sig så man inte känner sig stel osv.


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!