Mysigt att mötas av två katter när man kommer hem..

Hehe kom nyss hem från en långpromenad och efter att har varit hos mamma och självklart möts jag av mina små älsklingar när jag öppnar dörren! :D
Det är så mysigt så, nu ligger dom i sängen här och gosar för fullt med mig.
Hihi "mamma är hemma" tänker dom :D
ÅÅhh de är verkligen mammas småå, såå goa så.
Satt och fundera på julklappar till dom i år och jag har hittat massa söta saker.
Förra året fick dom ett drös av leksaker, bollar och möss och det tyckte dom va kul.
Men i år tänkte jag att de skulle bli lite annat också, självklart ska dom få leksaker med hehe.

Kattjulklappar:
Först tänkte jag något i stil av söta matskålar, som tex den här söta skålen från Lisbeth Dahl.
Hitta denna på Ljuva Ting och den kostar 129kr.
 Väldigt söt :)
Eller kanske dom här två skålarna som du kan hitta hos kattgalaxen, dom är iof lite dyrare men hade passat i mitt tema också som jag har hemma.
Dom kostar 250kr styck och finns i blått och rosa :)


Sen kanske lite godis till dom små på julen med, kan ju inte skämma bort dom för mycket men på julen så ska dom få go mat och godis så klart :D
Så kanske lite godis med lax smak, det kan du hitta på swecat och dom kostar 39kr för en liten ask sånna.
Mina misar gillar dom jätte mycket :D
 Mumms för dom små :)

Och så självklart lite leksaker!
Hitta något urgullit verkligen, sushi med kattmynta hihi.
Små plysh sushibitar av olika slag, kryddade med den finaste kattmyntan.
Bitarna är lagom små för att bolla runt med och avger en oemotståndlig doft av mynta.
Finns också hos swecat och kostar 15kr.
 Akta så inte Mli snor dom haha!

Så tänkte jag lite myspys till sängen också, Freddie han snor ju mina kuddar och täcke hehe så ska köpa egna till han.
På Ikea har dom börjat med mycket djursaker så tänkte shoppa till kisarna där.
Den här kudden som ser ut som en mus och kostar 119kr samt en mysigt pläd för 79kr.

Ja det blir nog bra julklappar till mina små hihi! :D
Och självklart öppnar dom paketen själva med, man bara lägger i katt mynta i paketet så känner dom lukten och så får dom också va med hihi.
Det ser så gulligt ut, ska filma det i år så ni får se :D

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!