Regnit och trist väder...

..men det stoppade inte mig för att ta en promenad.
Dock blev det inget joggande i morse för det ösregna ute och ja har ingen lust att bli super förkyld det första ja gör..
Men men, har vatt ute på långpromenad nu iallafall, är fuktansvärt seg idag för jag har sovit så kast igen.
Längtar till en natt där ja kan sova bra.
Nästa vecka blir det skola iallafall, kommer väll vara död i huvudet men det får gå.
Nä nu ska jag greja här skriver senare..

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!