Som en CandyDream hos H&M, i´m in love!

ÅÅhh ja vill ha!!!!
Kolla in dom här läckerbitarna från H&M, fick hem en katalog från dom idag och jag är kär!
Måste ha!!!!


Först på listan är en Charlestoninspirerad klänning med fransar, klänningen kostar 298kr och finns i både svart och ljusbeige.

Sen denna söta dröm i rosa med ett avtagbart skärp till, den kostar 349kr och finns i både svart och rosa :)

Och världens sötaste Bolero i marin blått men finns även i naturvit och svart, kostar 298kr.
Tänk sig denna Boleron till den ljusbeigea klänningen och ett par enkla svarta pumps med en snygg kuvertväska till så är du som en socker dröm sen! :D
Nyårs outfit kanske!?

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!