Sömnlös i Göteborg...

Jag är så trött på att behöva vakna av mardrömmar och inte kunna sova..
Kan inte sluta gråta och ja har sån panik.
Varför skulle ja råka ut för den här förbannade våldtäkten!!!???
Jag har sån otur med allt, jag fattar inte va jag har gjort för fel för att behöva stå ut med så mycket skit.
Det händer saker hela tiden och när ja börjar bli lycklig så försvinner det snabbt som bara den.
Precis som att blir jag för lycklig får jag inte behålla min lycka.
Har förlorat så mycket....
Jag vill bara ha lugn och ro, vara lycklig utan några besvär.
Är det för mycket bejärt??..
Just nu vill ja bara sätta mig i duschen och försöka skrubba bort hans äckliga händer från min kropp..
Jag har skrubbat så mycket men det försvinner ändå inte...hur fan får ja bort det!!!!!??
Jag vill bara ha bort det...snälla...


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!