Terapeft och shopping med mamma..

Idag har jag vatt hos min terapeft, va skit nervös för lite saker men efter jag vatt där så va det som jag hade blivit inst 5 kilo lättare hehehe.
Tänk va man kan känna sig tung om man har mycket som trängr än.
Iallafall så la vi upp en plan hur jag skulle hantera vissa sitvationer och istället för att vara liten och känna mig obekväm skulle jag ta kontroll av händelsen och låta mig styra det hela istället för att andra parter ska göra de.
Och på så vis blir det något jag själv vill och inte något andra vill :) hehe kanske lite rörigt att förstå vad jag menar men ja känner mig posetiv till det jag ska utföra! hihi
Så nu har jag en plan för hur jag ska hantera vissa saker i min vardag och jag vet att de komer gå så bra så! :)

Sen efter jag vatt där mötte jag upp min mamma och vi gick på en shopping runda tillsammans.
Jag hjälpte henne med lite smakråd och så köpte jag en julklapp samt en kjol som mamma ska sy om.
Den va skit snygg men för lång som ska sy om den så att den blir kortare.
Kommer bli gör läcker, en kjol i marin med guldknappar på :D
Sen efter de åkte jag hem och börja laga mat, och nu har jag ätit och kollat lite på nätet osv :)
Tänkte göra mig en kopp Chai snart också och se lite film kanske :)
En myspys kväll helt enklet!

Vad tycker ni? :)
Postat av: Terapeututbildaren

Bara så du vet så stavas det Terapeut och inte Terapeft, även om det uttalas så

2009-04-20 @ 17:47:19
URL: http://lol.se

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!