Träning + plugga!

Idag blir det träning, kondition och lite styrke.
Fokusera mig på mage rumpa och lår idag tänkte jag och sen konditionen så för den är fortfarande rätt dålig.
Ska inte ta så lång tid att få upp den iallafall :)
Efter de ska jag plugga, har nämligen prov i morgon i fordons El.
Får hoppas att det går bra, har varit svårt att komma ihåg saker och ting nu ett tag för min sjukdom ställer till de men känner mig mycket lättare i huvudet iallafall så ska väll inte vara så krånglit.

Nä nu ska jag ställa mig på min träningsmaskin så ja kommer någon vart med min dag hehe...

Vad tycker ni? :)
Postat av: sandra

Hej!

Nu är det frågestund i min blogg om du har lust att fråga någonting? :) Kramar.

2008-11-17 @ 15:03:30
URL: http://sandrathorolfson.blogg.se/

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!