Vem är jag...!?

Börjar undra va de är för mening med att ja ska finnas på denna jord.
Det är så mycket motgångar på allt jag gör och de säger ju att alla motgångar gör dig starkare och tar dig vidare till något bättre men va händer om det inte finns något bättre!?
Vad gör vi då här, är det för att då tillfredställa dom människorna som är ämnade att bli något eller är vi här för att bara hålla en balans?
Jag tror vi alla är gjorda för att tåla en viss press när vi födds och sen sätts de på prov för att se om man kan övervinna den gräns man har.
Jag har inte mycket ork kvar och jag börjar verkligen tappa mig själv.
Jag kanske är stark i vissa sitvationer och för det jag har övervunnit i mitt liv men själva helheten gör mig väldigt liten.
Hur gör jag nu, hur tar ja kraft att fortsätta?
Jag är verkligen så trött, det är en stor psykisk smärta att vara så utmattad.....


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!