AAAAAAAAAaaaahhhhhhhhh!!

Jag orkar inte, varför kan ingen va där för mig när ja behöver någon....
Brukar inte ja va där???
Är inte ja värd ett dugg för nu känns det verkligen inte så längre.
Varför ska massa hända mig..ja orkar verkligen inte!
Suttit i duschen i över en timme igen och försökt tvätta av mig allt men det ända som händer är att ja blir som ett russin och ja blir bara ledsnare för att inte känslan försvinner.
Det hade vatt så skönt om det bara gick att tvätta bort smärtan..

Någon som sitter där mitt i natten och håller om mig när ja gråter så ja slipper att göra det själv.
Bryr du dig så va där för den du tycker om i alla väder...och inte bara när det passar dig.
Han/hon kan behöva dig när du inte har tid också!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!