En fruktansvärt rolig dag!!!! :D

Guuh va kul ja har haft det idag!
Har ju praktik på Bilia och jag har fått lära mig massor av roligt idag.
Känns att ja har hamnat helt rätt med va jag vill jobba med.
Är fruktansvärt nöjd med dagens lärande och ja har fått se och vart med och göra service på bilar.
Lärt mig hur man gör oljebyte och hur man byter luft filter och ja massa saker.
Känner mig fruktansvärt nöjd med dagen :)
Sen et jätte stort plus till Fredrik, killen som lär mig massa saker.
Fattar ju va människan snackar om hehe, det är mer än va ja gör i skolan ibland :D
Mycket roligare att lära sig när man fattar hehe.
Först kände ja mig som en blåst blondin haha men sen så börja jag ju hänga med riktigt bra och ja klara en del saker.
Bebis nivå men ack så duktig hehe!
Men nu är ja sjuk trött, åt en sallad inne i stan så jag slipper laga mat.
Tänkte försöka ta en dusch snart sen lär väll ja däcka fort som bara den, har ju bara sovit 3 timmar i natt.
Men guuh så skönt ja kommer sova hihi!


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!