Ensam Emelie Söker! hehe :D

De hade vatt ett program det, någon kanal som är intresserad?? haha
Då har man ju verkligen hela landet som ser än, kan det va så svårt att hitta mannen då? haha
Sitter och tittar på ensam mamma söker och ja måste säga att guuh så söta dom är mot varandra där hehe.
Det är ju så underbart när det är sådär fnittrigt och nytt och spännande.
Guuh så kul de hade vatt att ha någon som uppvaktar än och ja att det handlar bara om dig inge ingen annan lixom.
Eller va säger ni hehe..
Ja det finns mycket spännande med kärlek och sådant men mycket skrämmande också.
Ett väldigt läskigt ämne måste ja säga!
Ja, ja får väll hoppas att ja får lite romantik vid juletiden nu så att det slipper va en sån där ensam jul :)
Det om något är kärlekens tid hihi!


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!