Ett gulligt mail från en läsare :)

Läste min mail innan och det var en 13årig tjej som hade skrivit till mig.
Hon hade vatt med om en våldtäkt precis som jag, inge roligt alls.
Men iallafall så sa hon det att ja va en stor förebild för henne och att hennes dröm var också att bli en bil lackerare, jag blev självklart jätte rörd.
Det är kul att man kan vara någons förebild och det betyder jätte mycket för mig.
Så denna tjejen bad mig om råd hur hon skulle lyckas få tillbaka gnistan igen efter det som har hänt och det är en tuff utmaning men jag har bestämt att ja ska vara där för henne när hon behöver en hjälpande hand.
Det känns väldigt skönt för mig att ja kan hjälpa :)

Sen fick ja även en cool bild som hon hade gjort av min header, väldigt fin tycker ja och gulligt!
Tack så mycket Anna, ja finns här precis när du behöver mig! :)

Bild gjord av: Anna S


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!