Frukt-mys!

Vatt iväg och hämtat min medecin nu och handlat lite.
Köpte fisk i fiskebutiken som ja ska ha i morgon med en kall sås och ärter tänkte ja :)
Äter mycket fisk nu så att det ska hjälpa mig på rätt väg tillbaka från sjukdommar och skit!
Men alla borde äta fisk ofta istället för allt rött och blodigt kött.
Inge bra med sådant för magen, tänk så bra sverige hade mått med mycket fisk och grönsaker.
Fundera på den ni hihi!
Dukat upp en frukttallrik här framför en film med Robert Gustavsson och en ansikts mask så nu ser ja sådär rolig ut hehe.
Va ju tvunget fira att det kommer lösa sig nu, är verkligen såå lycklig nu att allt kommer bli bra.
Det ända som är jobbigt är att ja kommer få ta prover rätt ofta för att hålla koll på om ja ska ha mer eller mindre medecin och jag är ju livrädd för nålar och sånt men men är bara att bita ihop.
Jag kommer ju må bra av rätt medeciner så :)

Nä ska fortsätta klappa kisarna nu dom är ju såå sötisar hihi!


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!