Guuh va sexig ja...

..känner mig i min snygga överall som ja jobbar i haha!
Verkligen hatar den, den är så varm och sen för lång så man släpar ju den i marken hehe.
Aja så länge ja är skyddad så..lite svårt att jobba i den bara men får klara mig.
Har haft värligt kul idag med och känner att ja verkligen kommer någon vatt.
Fattar mig på mer och mer och försöker va så delaktig som möjligt i servicarna på bilarna.
Tror ja ska utbilda mig fullt ut till mekaniker med för det är sjukt roligt med bilar så vill kunna jobba med mer än bara lakering.
Får ju lära mig grunderna men vill ha hela alltet.
Jag stor trivs verkligen på Bilia, roliga människor att jobba med och sen skit fin miljö.
Kan det bli bättre? :D

Kom nyss hem, har börjat med maten nu.
Idag blir det bullgur-sallad med pesto och mussler.
Blir nog gott tror ja :D, tänkte ha bacon först men sen ångra ja mig så det blev mussler hehe.
Va längesen ja åt mussler nu så kom jag på att ja hade det hemma så passar ju perfekt att ha det i då.
Katterna har fått mat och ja har tvättat av ansiktet, får väll ta en dusch sen med.
Känner mig svettig och grisig hehe.
Har vatt såå fint väder idag och inte alls kallt så har suttit ute på rasterna.
Riktigt skönt men va väldans va skumt väder det är.
Sol regn sol regn, fram och tillbaka och verkligen inget stabilt väder.
Hoppas iallafall det blir snö i år för det är inte den samma med en jul utan snö!


Bild från: google.se


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!