Hehe värst va folk kan bli sura för att man bloggar...

Måste bara säga det att den senaste tiden så har ja fått fler och fler kommentarer som är otrevliga och ja skrattar bara åt det hehe.
Vad ska man göra?
Om de nu är en sådan kass blogg osv och allt va ja nu är hehe så gå inte in på bloggen :)
Jag har många trevliga läsare som skickar roliga mail och sådant så det överträffar det dåliga.
Hade min blogg vatt så kass som det sägs så hade ju inte människor läst den och ja själv hade inte fått något utav det hehe.
Tråkigt att människor kan störa sig så mycket :)
Aja kram på alla er små surmuppar hehe.. Och många många kjamiis till alla er sötisar som är så trevliga och läser bloggen hehe...

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!