Jobbig dag hos polisen..

Vatt hos polisen idag för att gå igenom händelserna igen med våldtäkten och ja det gör än väldigt trött.
Poliskvinnan informera mig om vad som kommer hända nu och att ja kommer få en advokat osv.
Känns väldigt läskigt för det är första gången ja polisanmäler något sånt här.
Men sen samtidigt känns det väldigt skönt för ja kan ju förmodligen hjälpa andra kvinnor så dom inte blir utsatta av samma man...
När ja kom hem till mamma sen så somna jag, va helt utmattad och nere.
Va skönt att slappna av hos henne, känner mig alltid trygg i hennes säng hehe :)



Nu har jag börjat planera årets jultema och allt möjligt :) ja börjar tidigt varje år för jag älskar julen hehe.
Men det är bra för mig nu, jag blir så glad av det och just nu behöver ja verkligen pigga upp mig själv så att lyssna julmusik och planera och shoppa julsaker får mig att tänka på annat.
Det luktar juligt hos mig nu, har jul rökelser hehe och så spelar ja julmusik :D och kollar julfilmer hihi.
Känns kärleksfullt och tryggt och jag känner mig inte ett dugg rädd :)
Sitter även och funderar ut årets jultema..va jag ska ha för saker i fönstret i år och det ska va som ett sagoland med massa rörliga saker och roligheter för folk som går förbi :)
Det är roligt för de är många barn som går utanför mig så då har dom något spännande att titta på :)
Julen handlar ju verkligen om barnen :) det är deras tid att få leka och njuta.


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!