Julshopping och lunch med pappsen...

Haft en trevlig dag och vatt på väldigt gott humör idag vilket verkligen är helt underbart :D
Ont i mitt huvud och kroppen men känner mig glader och pigg och det är ju det viktigaste.
Först träffa jag pappa och luncha på woopsi med han sen gick vi hem till han och så hjälpte ja han med att starta en blogg för min brors fotbolls lag.
Hehe efter mycket pill och koder så blev det fin fint :)
Sen la jag även in en logo på deras lag i min blogg så titta järna in där för han är verkligen jätte duktig i fotbollen min bror och min lilla syster spelar också :D stolt storasyster hihi!



Sen åkte jag in till stan och träffa farfar och tog en fika, passade på att köpa lite julklappar också så jag inte sitter där i sissta minuten med alla personer som ska ha klappar och det blir såå stressigt.
Blev julshopping på Lagerhaus till tre personer hitils :)
Ska köpa fint julpapper och rosettband så ja kan slå in dom, det ska va stora fina rosetter och glitter hehe!

Kom nyss innanför dörren och har börjat med maten.
Idag blir det lax och kall romsås med sallad och ärter hehe.
Har öst på musiken på högsta volym här nu så det är fullt ös i högtalarna :D
Hoppar runt här och har mig, ska ta kort på min mys outfit med hehehe.
Blir nog en blogg video idag så håll i er haha...

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!