Julshopping :)

Jupp idag har jag julshoppat bland annat men först startade ja hos tandläkaren för att spänna tandställningen.
Jag har såå ont nu hehe plus att ja fick massa andra gummiband i munnen som ska flytta hela bättet och sådant.
Det är en aning irriterande för ja kan inte öppna munnen normalt och så ska ja byta gumiband varje dag hehe ett jäkla jobb.
Men men ja ska inte klaga, försöka att inte klaga iallafall ;)
Och nu till det roliga, åkte till Angered och shoppa lite.
Hitta massa roliga julsaker och ja kunde inte låta bli så det blev lite tomtar och änglar och sånt gulligt.


Denna sockersöta lilla saken ska vara i fönstret i mitt vinterlandskap :)


Två söta tomtar som man kan hänga :) tänkte ja skulle ha dom i köket :)


Tre stycken små lyktor i for av hus som ja ska ha i mitt vinterland tillsammans med fyra små änglar!


En söt julängel och ett gullit tomte ljus hehe.


Lite julkort till paketen, tyckte dom va så söta så köpte ett helt rös hehe!

Jag älskar julen, blir lika glad varje gång ja ser något med jul hihi.
Nu är det kattmaraton här hemma, freddie och stella springer som galningar hihi.
Får försöka plocka undan lite prydnader nu så inget mer går sönder... hihi :D

Vad tycker ni? :)
Postat av: MissMagicGirl

Jobbigt! Men du kommer ju få fina tänder så det är ju värt det ^_^



Åh nu gav du mig julkänsla! Älskar också julen och julsaker!

2008-10-30 @ 12:50:00
URL: http://missmagicgirl.blogspot.com

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!