Migrän och svullna ögon...

Inte sovit nått i natt, mått piss och gråtit så mina ögon är svullna och ömma.
Huvudet värker så ja blir tokig och jag är fruktansvärt illamående.
Försökt äta lite men får inte ner det utan måste spotta ut det..
Har rivit hela lägenheten här nu för att leta efter sömnmedecinen och har hittat några tabletter så har tagit det nu så att ja kan få sova lite.
Känner mig helt utmattad, har ont i nacken och ryggen....
Ska bli skönt att få sova fast nu har det ju börjat med polishelikoptrar som flyger runt runt här igen!
Fattar inte va fan är det som händer här egentligen???
Inte en ända lugn stund känns det som, skit störande.
Ska man behöva va nervös så fort man ska någon vatt här, är ju som helvetet prakat lös eller något!
En lägenhet i ett lugnt inhängnat område med dörrvakt hade vatt något för mig så man känner sig trygg och säker.
Eller ett hus mitt ute i skogen, låååångt från folk där man kan vara själv och med en stor mur runt om haha.
Fast det är väll innefrån mig som ja måste jobba på att känna mig trygg antar ja..



Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!