Mina favorit bloggar och en kopp te! :)

Sådär, nu har jag tagit mig ett långt skönt bad och riktigt tatt hand om mig som den lilla prinsessan ja är hehe.
Sitter nu och läser mina favorit bloggar och dricker en kopp Chai te med lite av min favorit honung i.
Självklart är det en av mina rosa nya te koppar hehe!
Och detta är verkligen världens bästa sak att göra på en söndags kväll, spec nu när det börjar bli kallt ute med.
Blåser som bara den här men det är rätt mysigt faktist att höra vinden när man sitter inne med en kopp te i handen och bara njuter av lite film och läsning.

Va inne på Cocoo och kolla lite på nyheterna som kommit ååh guuh va kär ja blev!
Söta halsband som ser ut som en frästande Macaron :D
Finns i massor av härliga färger och kostar 165kr, självklart vill jag ju ha den rosa :D

 <------ MUUMS!!! eller va säger ni hihi!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!