Myspys kväll efter städning...

Jag är heeelt slut nu, städat och rensat och haft mig hela dagen så ja är skit trötter i kroppen.
Efter maten och en kopp te så blev jag helt sänkt så nu ligger jag i sängen och slöar, har på en film och bloggar lite :)
Har tänt lite levande ljus med så ja har verkligen myspys här hemma nu och så luktar det jul utav rökelserna!



Ljuset som är åvanför min säng :) mysigt eller hur!?
Har ju mublerat om idag hehe så nu står sängen anorlunda och matbordet vid fönstret, väldigt mysigt att ha bordet där.
Då kan man titta ut när man äter också :)
Känns mycket större och mer yta att röra sig på nu.
Katterna va en aning förvirrade efter att jag hade flyttat på allt hehe men det löste sig bra när jag väl hade bäddat i sängen så dom kunde lägga sig :)

Har tittat på det nya avsnittet av Fringe nu med, en skit bra serie och jag är helt fast!
Så spännande, det är som en nyare variant av Arkiv-X fast med mer vetenskap!
Jäkligt roligt och spännande, mycket äckliga saker med men hihi rätt roande.
Man får sig verkligen en tankeställare :D



Den får ni inte missa, går nog på tv nu tror ja hehe!

I morgon är det någon film dag i skolan så vi ska kolla på film med klassen i svenskan/engelskan.
Sen så antar jag att vi ska göra något uppdrag av filmen med, det brukar va så.
Jag har en hemsk mensvärk så kommer väll släpa mig hem till sängen efter skolan och vila.
Blir inte så mycket vettigt gjort när man känner sig som en stor fet val som någon kört över hehe.
Skönt att det bara varar i ca 6-7 dagar hehe!

Nä ska fortsätta surfa runt lite och se om jag hittar något roligt på nätet :)
Dyker väll upp snart igen antar ja hihi!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!