Ny header, usch va jobbigt det va...

Jag blir tokig haha, det har krånglat hela dagen för mig men nu får det räcka för idag..
Såhär blev det och ja resultatet är okej för denna stunden hehe.
Blir säkert något annat sen men ja vi får se :)
Ska ta och krypa ner i sängen nu tror jag, är en aning trötter efter allt pillande..

 <--- Före

 <--- Efter

Vad tycker ni? :)
Postat av: Johanna Wilsson

hmm, känner igen dig, tror jag såg dig på vagnen i veckan. . men kan vara fel.

2008-10-28 @ 17:07:19
URL: http://glamorjohanna.se

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!