Plommonpaj och pluggande, en söndag för mig...

Jupp, tänkte ja skulle upp till affären snart och handla.
Ska nämligen baka plommonpaj, har så mycket plommon i kylen och hinner ej äta upp dom innan dom blir dåliga så nu ska ja göra paj på dom istället hehe.
Men det blir nog mumsigt tror ja :D så ska ja ha vaniljglass till tänkte jag.
Sen efter jag gjort det så blir det att gräva ner sig i böckerna och plugga igen.
Måste va klar tills i morgon, verkligen ingen motivation idag men men det får gå ändå.
Och så har jag ett stooort problem just nu, det kliar överallt på mig och ja har fått utslag precis som om ja är allergisk mot något men frågan är vad!!???
Funderat nu på detta och ja har gått igenom allt ja ätit det senaste dygnet men det är vanliga saker som ja brukar äta så det är vääldigt skumt!
Aja, får hoppas att det försvinner...kan ju vara något tillfälligt med hehe.
Jag är ju rätt konstig med sådana daker!

Får skriva sen och ta kort på pajen så ni får se om ja lyckades hehe...

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!