ROSA ROSA ROSA - Så viktigt, glöm inte...

...köpa rosa!
Ni kan verkligen göra en stor skildnad nu så passa på att köpa så mycket rosa ni kan nu.
Toapapper, kläder, hudsalva ja allt som går att köpa rosa!
Och det fina rosabandet som du har på jackan eller väskan ja fa vasen som men köp det!!!!
Här har du massor av olika saker du kan köpa och göra för att samla in pengar, vardagliga saker som kan bli så fruktansvärt bra att göra nu i oktober!

Sen kan du även:
Rosa SMS
Sms:a ROSA till 72900 så bidrar du med 50 kronor till Cancerfonden. Samtidigt får du ett digitalt rosa band till din mobil.
Läs mer om villkoren här!



Glöm inte, ja va så rädd förra året att mamma hade fått bröstcanser men som tur va det inget...nästa gång kanske det är något! Tänk på era mammor frusar och systrar...
Tänk på dig själv som kvinna!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!