Ruggit ute men mysigt inne...

Nu har jag tatt ett långt varmt bad undertiden som soppan stod på spisen.
Känner mig som en ny människa hehe och nu är myspys känslan på här.
Så nu har jag plaserat mig vid bordet och äter min soppa medans jag lyssnar på regnet utanför och julfilmen som är på.





Den goda soppan, blev lite kalkonskinka i med och det passa jätte bra :D
Varmt och gott hehe, nä nu ska jag äta upp här sen ska ja gå och handla lite godis :)

Vad tycker ni? :)
Postat av: MissMagicGirl

Mys!

Det låter som en bra dag!



Hoppas du får en lika bra måndag!

2008-10-27 @ 08:04:10
URL: http://missmagicgirl.blogspot.com

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!