Solen skiner och jag har sovet...

..helt underbart gott i natt! :D
Är på väldigt bra humör idag så det känns kul hihi.
Ska strax upp till affären och handla lite frukost mat för har inget hemma.
Tänkte det skulle bli en riktigt god frukost idag, har nämligen min bror på besök med.
Är så tråkigt att äta själv överhuvudtaget så då kan man passa på att gö de lite mumsigare när man har besök med.
Idag blir det en långpromenad, så fint väder så måste man passa på.
Har bara regnat och vatt tråkigt väder ett par dagar nu så det får allt bli lite joggande/promenad.

Nä ska väll ta och göra mig iordning här så ja kan gå iväg :)
Skriver lite senare...

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!